متناسب با موازین اخلاقی و به منظور رعایت اصول مشتری مداری ما بین خریدار و فروشنده یک سری اصول تعیین نموده ایم که ما به طور کامل به آن ها پایبندیم و برای ایجاد ارتباطی بهتر و سالم تر لازم است خریداران گرامی نیز این اصول را رعایت نمایند. در این قوانین آمده هرگاه برای محصولات مشکلی به وجود آید که طبق مصوبات قانونی فروشنده ملزم به رفع آن و کسب رضایت مشتری باشد، باید حتما تمامی موانع و مشکلات پیش آمده را رفع کند. برهمین اساس اگر کالای خریداری شده مشکلی داشت می توانید از طریق ثبت شکایات در سایت اقدام نمایید. برای ثبت شکایت مطابق با مراحل زیر اقدام نمایید.
1. به منظور ثبت شکایت می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. 02155695580 02155695581 02155695582 02155695583 02155695584 09357591616 2. و یا از طریق آدرس ایمیل ما اقدام نمایید. 3. سومین راه مراجعه ی حضوری به آدرس مجموعه ی امینکو است. در هر صورت همکاران ما حتما پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی خواهند کرد.
در این مرحله کارشناسان ما شکایت را مورد بررسی قرار خواهند داد و به آن ها رسیدگی خواهند کرد.
در این مرحله کارشناسان تعیین می کنند که با شکایت موافقت شده است یا خیر. در صورتی که شکایت مورد قبول واقع شده باشد برای رفع مشکل در اختیار مرجع مربوطه قرار خواهد گرفت.