سوالات متداول

به منظور پاسخ دهی راحت تر به شما دوستان گرامی ما در این بخش به تعدادی از سوالات پر تکرار که بر اساس تجربه به ان ها رسیده ایم، پاسخ داده ایم. شما عزیزان می توانید این بخش را مطالعه فرمایید و در صورتی که به جوابی که می خواهید نرسیدید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه ی امینکو تماس حاصل فرمایید.

حساب کاربری و سفارشات:

پاسخ: از قسمت ثبت نام اقدام کنید و مطابق با مراحل آن پیش بروید.

پاسخ: بله، پس از ورود به قسمت ثبت نام شماره ی خود را به طور کامل وارد نمایید در این مرحله یک کد تایید به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. با آن کد می توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید.

پاسخ: در قسمت پیش فاکتورها امکان بررسی وضعیت سفارش وجود دارد.

پاسخ: بله و به این منظور باید با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید تا پیگیری های لازم انجام شود.

خرید:

پاسخ: به دلیل اینکه محصولات از برندهای مختلفی هستند بنابراین برای مقایسه ی دو کالا حتما برند و سایر مشخصات آن را در نظر بگیرید.

پاسخ: به منظور انجام:
ثبت سفارش خود
پیگیری درخواست های جدیدتان
مشارکت کردن در مواردی همچون نظرسنجی، نقد و بررسی محصولات
ارتباط با کارشناسان
راحت شدن فرآیند خرید

پاسخ: بله، این حساب باعث می شود تا بتوانید از تخفیف های ویژه آگاه شوید و به راحتی سفارشات خود را پیگیری کنید.

پاسخ: بله، در خرید آنلاین می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

پاسخ: این مجموعه با سابقه ای درخشان در عرضه ی محصولات خود به شما این اطمینان را می دهد تا یک خرید خوب را تجربه نمایید. به همین منظور و برای کسب رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان گرامی اقدام به اخذ نماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کرده ایم.

پرداخت ها:

پاسخ: پس از ورود به حساب کاربری به بخش سبد خرید و تکمیل فرآیند خرید مراجعه کنید و مراحل خواسته شده را انجام دهید.

پاسخ: در این مجموعه پیش فاکتورها بدون مالیات ارائه می شوند.

پاسخ: بله، شما عزیزان می توانید برای اطمینان از کالا، از روش پرداخت در منزل اقدام به خرید نمایید.

پاسخ: بله، امکان پرداخت با تمامی کارت های عضو شتاب وجود دارد.

پاسخ: بله، می توانید از طریق شماره کارت، شماره حساب و شماره شبا مبلغ را از اینترنت بانک خود انتقال دهید.

پاسخ: بله چنانچه برنامه ی همراه بانک دارید می توانید از این طریق اقدام به پرداخت هزینه نمایید.

پاسخ: در صورت مرجوع کردن کالا و تایید کارشناسان و بررسی هزینه کالا، مبلغ به حسابی که اعلام کرده اید واریز خواهد شد.

پاسخ: در قسمت نوع پرداخت می توانید گزینه ی پرداخت در محل را انتخاب نمایید.

کارت هدیه:

پاسخ:این کارت از طریق مجموعه ی ما ارائه می شود، برای اطلاع از چگونگی دریافت کارت هدیه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پاسخ:در حال حاضر امکان خرید با کارت هدیه وجود ندارد.

پاسخ:بله؛ کارت های هدیه تا 6 ماه پس از صدور تاریخ انقضا دارند.

پاسخ: بله، این امکان وجود دارد.

این کارت فقط برای این سایت قابل استفاده است.
این کارت قابل تبدیل شدن به پول نقد نیست.
می توانید در چند خرید مختلف از آن استفاده کنید.
در صورت مرجوع کردن کالا، مبلغ کم شده به حساب شما باز خواهد گشت.
اگر قیمت کالای انتخابی بیشتر از مبلغ موجود در سایت باشد می توانید اضافه بها را پرداخت کنید.

وضعیت سفارش:

پاسخ: به این منظور با کارشناسان مجموعه ی ما تماس بگیرید.

پاسخ: شما عزیزان می توانید سفارش خود را از طریق سایت، تماس با کارشناسان و ارسال لیست به تلگرام ما اعلام کنید.

پاسخ: در هر زمان می توانید نسبت به کنسل کردن خرید خود اقدام نمایید اما بهترین زمان برای این کار پیش از ارسال کالا است.

حمل و نقل:

پاسخ: در صورتی که خریدی کمتر از 200000 تومان انجام دادید می توانید از طریق تماس با کارشناسان از هزینه ی ارسال مطلع شوید.

پاسخ: خیر

پاسخ: بر اساس شرایط هر خرید متفاوت است می توانید از طریق تماس با کارشناسان از زمان ارسال مطلع شوید.

پاسخ: به دلیل سیستم کاری و ارسال متفاوت در هر فروشگاه

پاسخ: می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پاسخ: در حال گسترش سیستم حمل و نقل در سراسر کشور و با قیمت مناسب هستیم.

پاسخ: فعلا این امکان وجود ندارد.

حریم خصوصی

روبیکا
روبیکا
واتساپ
امینکو
با ما تماس بگیرید