راهنمای جامع ثبت و رسیدگی به شکایات در تاسیسات امینکو

در **بازرگانی تاسیسات امینکو**، احترام به حقوق مشتریان و **رعایت اصول مشتری‌مداری**، از اولویت‌های اصلی ماست. به همین منظور، مجموعه‌ای از اصول و موازین اخلاقی را برای تعامل بین خریدار و فروشنده تدوین کرده‌ایم که به طور کامل به آن‌ها پایبندیم. برای ایجاد ارتباطی شفاف و سالم، از مشتریان گرامی نیز انتظار داریم این اصول را رعایت فرمایند.

بر اساس قوانین تعیین شده، هرگاه مشکلی برای **محصولات خریداری شده** پیش آید که طبق مصوبات قانونی، **امینکو** ملزم به رفع آن و جلب **رضایت مشتری** باشد، ما متعهد به برطرف کردن تمامی موانع و مشکلات پیش آمده هستیم. بنابراین، اگر کالای خریداری شده شما مشکلی داشت، می‌توانید از طریق فرآیند **ثبت شکایات** در سایت اقدام نمایید.

برای ثبت شکایت و پیگیری آن، لطفاً مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

مرحله اول: ثبت شکایت شما

به منظور **ثبت شکایت** و ارائه نظرات خود، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام نمایید:

  • **تماس تلفنی:** با شماره‌های زیر در تماس باشید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند:
    ۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۰
    ۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۱
    ۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۲
    ۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۳
    ۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۴
    ۰۹۳۵۷۵۹۱۶۱۶
  • **ارسال ایمیل:** از طریق آدرس ایمیل رسمی ما اقدام نمایید (آدرس ایمیل باید در اینجا قرار گیرد، اگر وجود دارد).
  • **مراجعه حضوری:** می‌توانید به آدرس مجموعه **تاسیسات امینکو** مراجعه نمایید.

در هر یک از این روش‌ها، همکاران ما با دقت و احترام کامل پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و مشکل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و پیگیری خواهند کرد.

مرحله دوم: بررسی و رسیدگی به شکایت

در این مرحله، **کارشناسان متخصص ما**، شکایت شما را با دقت و به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهند داد و اقدامات لازم برای رسیدگی به آن را انجام می‌دهند. هدف ما، یافتن بهترین راه حل برای مشکل پیش‌آمده است.

مرحله سوم: ارجاع و نهایی‌سازی شکایت

پس از بررسی‌های لازم، کارشناسان ما تصمیم می‌گیرند که آیا شکایت شما مورد قبول واقع شده است یا خیر. در صورتی که شکایت تأیید شود، جهت **رفع مشکل** و جلب رضایت شما، موضوع به مراجع مربوطه ارجاع داده خواهد شد و فرآیند تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

فرآیند ثبت شکایات و رضایت مشتری در تاسیسات امینکو

امینکو
با ما تماس بگیرید