در **بازرگانی تاسیسات امینکو**، احترام به حقوق مشتریان و **رعایت اصول مشتریمداری**، از اولویتهای اصلی ماست. به همین منظور، مجموعهای از اصول و موازین اخلاقی را برای تعامل بین خریدار و فروشنده تدوین کردهایم که به طور کامل به آنها پایبندیم. برای ایجاد ارتباطی شفاف و سالم، از مشتریان گرامی نیز انتظار داریم این اصول را رعایت فرمایند.
بر اساس قوانین تعیین شده، هرگاه مشکلی برای **محصولات خریداری شده** پیش آید که طبق مصوبات قانونی، **امینکو** ملزم به رفع آن و جلب **رضایت مشتری** باشد، ما متعهد به برطرف کردن تمامی موانع و مشکلات پیش آمده هستیم. بنابراین، اگر کالای خریداری شده شما مشکلی داشت، میتوانید از طریق فرآیند **ثبت شکایات** در سایت اقدام نمایید.
برای ثبت شکایت و پیگیری آن، لطفاً مطابق با مراحل زیر عمل کنید:
به منظور **ثبت شکایت** و ارائه نظرات خود، میتوانید از یکی از روشهای زیر اقدام نمایید:
در هر یک از این روشها، همکاران ما با دقت و احترام کامل پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و مشکل را در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و پیگیری خواهند کرد.
در این مرحله، **کارشناسان متخصص ما**، شکایت شما را با دقت و به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهند داد و اقدامات لازم برای رسیدگی به آن را انجام میدهند. هدف ما، یافتن بهترین راه حل برای مشکل پیشآمده است.
پس از بررسیهای لازم، کارشناسان ما تصمیم میگیرند که آیا شکایت شما مورد قبول واقع شده است یا خیر. در صورتی که شکایت تأیید شود، جهت **رفع مشکل** و جلب رضایت شما، موضوع به مراجع مربوطه ارجاع داده خواهد شد و فرآیند تا حصول نتیجه پیگیری میشود.